Livet er for kort til ikke at leve det


tirsdag den 1. februar 2011

D. 1 Febuar

i dag har været en super dag. jeg har haft Drama og vi fik uddelt roller. jeg skal i vores forestilling spille en kvinde der hedder Eva som ejer en børnehjem (hovedrollen) jeg glæder mig så meget til at komme igang og se hvordan forestillingen kommer til at blive. i aften skal jeg lave olympiande med min efterskole det bliver super hyggeligt. i morgen skal jeg i Grand teateret og se Blak Swan med den dejlige Celine (http://www.uhlala-celineneel.blogspot.com/)
-Frederikke

Celine til venstre mig med det lange hår (savner det!)

1 kommentar:

Om mig

Mit billede
En pige på de dejlige 17 år. Lever livet fuldt ud. Studerene på HF efter det dejligste år på Kastanievej efterskole. Jeg er amatør skuespiller. Har medvirket i 2 kortfilm og en lang række teater forestillinger.

Faste læsere