Livet er for kort til ikke at leve det


lørdag den 1. januar 2011

Makeup produkter og parfumer

CHANCE CHANEL
590 kr.

Nilens Jord pensler
fra: 100-250 kr.

Cliniqe Pudder
250 kr.

Aight hour creme
188 kr.

DAISY
515 kr.

Rosebud Salve
80 kr.

GOSH mascara
110 kr.

RIMMEL øjenskygge
80 kr.

GOSH blush
80 kr.


De produkter er dem, som jeg bruger. jeg er meget nerig med hensyn til priser på tøj men makeup og parfumer skal være det bedste af det bedste. Priserne er meget forskellige men det er nogle produkter som er fantastisk gode.
-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
En pige på de dejlige 17 år. Lever livet fuldt ud. Studerene på HF efter det dejligste år på Kastanievej efterskole. Jeg er amatør skuespiller. Har medvirket i 2 kortfilm og en lang række teater forestillinger.

Faste læsere