Livet er for kort til ikke at leve det


lørdag den 1. januar 2011

Skønheds tips

Rense-servietter til huden frs GARNIER
44.kr

Dove creme til huden
25.kr



Dette er nogle af de produkter som jeg elsker at bruge til min hud. Hver morgen og aftem renser jeg min makeup af med almindeligt rense lotion. Efter det vasker jeg det og så bruger jeg rense-servietterne fra GARNIER og efter det bruger jeg Dove creme til at give det noget fugtighed.
Det er nogle produkter som virker til min hud, de er ikke så dyre så prøv og se om de også virker til dig!
Godt Nytår!
-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
En pige på de dejlige 17 år. Lever livet fuldt ud. Studerene på HF efter det dejligste år på Kastanievej efterskole. Jeg er amatør skuespiller. Har medvirket i 2 kortfilm og en lang række teater forestillinger.

Faste læsere